Sutikite, jog naršydami internete daugiau nei pusę laiko praleidžiate tuose tinklapiuose, kurių net neplanavote aplankyti. Ar kada nors susimąstėte, kas įtakoja jūsų veiksmus? Kas jus valdo?
Pamatę reklamos skelbimą gatvėje, neapsisukame ir neiname tiesiai į parduotuvę pirkti siūlomą prekę. Laikraštyje perskaitę apie siūlomas nuolaidas, nepuolame skambinti ir rezervuoti bilietų, jeigu neplanavome taip pasielgti. Nes mes juk niekur neskubame, o vėliau apie tai pamirštame.
Tokio pobūdžio reklama įtakoja mūsų pasirinkimą dažnai tik tuomet, kai jau sprendžiame, kurią iš kelių prekių pirkti.
Internete mes neskubame
Elektroninėje erdvėje mes niekur neskubame, mums nesunku paspausti dar vieną nuorodą ar reklaminę antraštę. Šiaip, iš smalsumo.
Jeigu reikėtų kažko konkretaus, naudotumėmės paieškos sistemomis, katalogais ar tiesiog skambintume informacijos telefonu. Bet dažnai mums nieko nereikia. Na, galvojame, jog mums nieko nereikia.
Visgi kai rašoma "spauskite čia ir gausite mokesčių lengvatą visam likusiam gyvenimui", tai nieko nemąstydami spaudžiame. Šanso praleisti nesinori.
Naršant internete mūsų smegenys veikia taip pat
Mes visi žmonės. Mus veikia spalvos, šriftai, žodžiai... O jeigu dar kažkas iškrenta ten, kur nesitikėjai, arba praskrenda atitraukdamas tavo žvilgsnį nuo skaitomo straipsnio... Na, kam tai neįdomu?
Žinoma, Jūs galbūt sakysite, jog iš viso esate nuspaudę vos kelias reklamines antraštes. Tebūnie, bet galima drąsiai pasakyti, kur Jūs pasuksite atėję (arba atvilioti) į interneto svetainę. Jeigu pasuksite.
Pamatę viename puslapyje šešių spalvų, penkių šriftų ir trijų jų dydžių variacijas, Jūs jau niekur nebespausite, nebent norėtumėte išbandyti, koks esate ištvermingas.
Įsivaizduokite, jog jūs paspaudėte ant reklaminės antraštės ir tuomet patekote į panašaus pobūdžio interneto svetainę. Paskaičiavę, kiek tokia "į svečius kviečianti" įmonė investavo (čia labiau tiktų žodis "išleido") į interneto reklamą, pamatytume, jog jos svetainę turėjo aplankyti daugiatūkstantinė minia. Taip, galbūt ta minia atėjo. Ir išėjo. Tarsi kas būtų pažadėjęs puikų reginį ir galiausiai nuvylęs taip, jog gėda kam apie tai ir prasitarti.
Internete patys norime būti vedami
Jeigu nutarėme pirkti arba užsisakyti prekę, kurios nebūtina prieš tai paliesti, arba paslaugą, kuriai pasirinkti nebūtina valandą bendrauti su vadybininku, mus gali nesunkiai paskatinti tai padaryti. Tereikia parodyti kelią. Tiksliai ir išsamiai viską paaiškinant raštu ir suteikiant galimybę atlikti operaciją be techninių klaidų.
Nemokame pasinaudoti
Daugelis nepasisekusių el. parduotuvių veiklos pavyzdžių tarsi leistų manyti, jog internetas nėra tinkama vieta pirkti ar užsisakyti.
Visgi taip nėra.
Mes patys nesugebame jo teikiamomis galimybėmis pasinaudoti mūsų verslui sėkmingai plėtoti.
Paklauskite savęs, ar niekada nenorėjote nieko užsisakyti internetu? Vienas aktualiausių klausimų, kuris mums kyla: "Kada sureaguos į mano užsakymą ir ar spės jį atlikti laiku?"
Beveik visuomet norisi perskambinti, nes nepasitikime. Pavyzdys: interneto svetainėje pildydami kurjerių iškvietimo formą beveik visi asmenys prie pastabų įrašo: "Praneškite apie užsakymo gavimą ir perspėkite, kada jį atliksite, jeigu vėluosite".
Taigi interneto vartotojas nori atlikti tam tikrus veiksmus pats arba jį galima paskatinti tai padaryti. Jeigu mes kaskart esame suviliojami trumpomis užuominomis arba patraukliais pasiūlymais, tai neabejokime, jog ir mūsų klientai tokie pat žmonės. Žmonės, kurių jums reikia, žmonės, kuriems norite kažką parduoti.
Reikia tik nutiesti kelią iki vietos, kurioje norite jiems kažką pasakyti, ir apgalvoti veiksmą, kurį jie turėtų atlikti, kad jūsų bendravimas būtų ekonomiškai prasmingas.
Labai svarbu yra tai, jog internetas suteikia daugiau galimybių padidinti pardavimų apimtis ir tam atlikti pareikalauja mažiau investicijų.
Lankytojų komentarai
romkis
(2003.01.25 17:02)
neidomus straipsnis, beprasmis... Tiesa kaip ir praeitas. Nesupratau ka noreta pasakyti. Ar kas suprato?
aistis
(2003.01.26 00:26)
romki ir lankytojau: taigi _moteris_ rashe shi straipsni - pas jas visai kitoks mastymas ir supratimas.. perskaites 15'a eiluciu supranti, kad toliau skaityt neverta, nusishypsai, nusilenki tai moterishkei ir eini toliau alaus gert :-)
Jonas
(2003.01.26 10:47)
Patikėkit, ir aš nesuvokiu, kam, rašyti, jei neturi ką pasakyti?
Rokkas
(2003.01.26 12:21)
Man patiko piesinys :-]
Smegenys, akys ir ... cigarete. Va ir as pastebejau, kad prie kompo surukau daugiau nei prie cerkos
.
Antanux
(2003.01.26 13:19)
BULLSHIT !!!!
kai skaitote laikrasti irgi dazniausiai skaitote daugiau, nei planavote !
kai einate i maxima irgi perkate daugiau nei galvojote !
kai einate gerti su draugais irgi isgeriate daugiau nei norejote !
kai gulates su drauge i lova irgi isbandote daugiau pozu, nei galvojote,kad mokat !!!
BULLSHIT !!!!!!!!!
aure
(2003.01.26 23:01)
Kad straipsnis panasus i pavargusio zmogaus kliedesius - sutinku. Taciau, pone aisti, tokius kliedesius gali "kurti" vienodai daznai tiek vyrai, tiek moterys. Ne Jums, klijuojanciam binarines etiketes, spresti apie mastyma ir supratima!
LM
(2003.01.27 02:11)
Na, nesutikti su autorės teiginiais neįmanoma - lieka tik paklausti, kodėl gi vis dėlto tiek mažai realiai VEIKIANČIŲ ir iš to uždirbančių elektroninių parduotuvių.
Dėl stiliaus mielos Lauros galima būtų pasiginčyti. Vis dėlto įtariu, kad daugelį skaitytojų paprasčiausiai vis dar veikia ano jos straipsnio sukurtas nelabai palankus įspūdis.
Renatas
(2003.01.27 08:36)
Straipsnis apie nieka. Pasigedintumet tokias nesamones rasyti. Interneto marketingo kompanijos atsove... geda.
Ooops
(2003.01.27 08:53)
Gal straipsnis ir neturi aiskaus moralo, bet jus visi, kurie kritikuojate - AR PARASET GERESNI?
Dalia
(2003.01.27 09:43)
Jei kas nesuprato, kas noreta pasakyt, matyt reiketu pasitikrinti, ar neserga smegenu dziova!
Siaip straipsnis nebaigtas: truksta faktu, statistikos, palyginimu ir gal kokio apibendrinimo ar isvadu. BET JIS NERA APIE NIEKA.
To Antanux
(2003.01.27 09:54)
tikriausiai cia ir esme: internete irgi kaip realiame gyvenime - galioja panasus desniai.
todel Laura gal ir teisingai sako, kad reikia cia taikyti normalias marketingines priemones. as bent jau tiek supratau vertingo siame tekste.
Vitalijus
(2003.01.27 13:19)
Gyvenimas tai pazinimas. Kur to pazinimo siekiame? Turbut visur kur tik imanoma.
Ausra
(2003.01.27 14:44)
pavadiniamas intriguoja, o perskaites pasijunti isdurtas, daznai taip buna, tik prie ko cia moteriskas mastymas, aistis aiskiai turi libido problemu ar gal jo mama nemylejo
Medus
(2003.01.27 14:53)
maketingistams gal ir nieko straipsnis
Mumis
(2003.01.28 08:23)
Sunervino, nes laika sugaisau skaitydamas.
Rimvydas
(2003.01.29 17:52)
sutinku su dauguma. Beprasmis straipsnis, ka noreta pasakyti beliaka tik spelioti ir niekada neatspeti ir dar nesamoniu parasyta
"Mes visi žmonės. Mus veikia spalvos, šriftai, žodžiai... O jeigu dar kažkas iškrenta ten, kur nesitikėjai, arba praskrenda atitraukdamas tavo žvilgsnį nuo skaitomo straipsnio... Na, kam tai neįdomu?" - turetu buti ...ir niekada negristi i ta puslapi, o jei reikia, stengiesi kuo greiciau ji palikti!!!
ore
(2003.01.30 10:47)
Labai klysti Rimvydai,
visa reklama ant to sukonstruota. Ha ha, tiesiog nenori prisipazinti kad is tikro esi valdomas internete....
Julius
(2003.01.30 11:47)
Na straipsnis daug maz reziumavo viska ka mes ir patys zinome...
mylda
(2003.02.17 11:08)
kazkas internete mus valdo.. kazkokios nuorodos labiau spaudziamos, nei kazkokios kitokios. kartais mes nueiname ten, o ne ten..
Kaip supratau is straipsnio autores > net jai paciai nesuvokiama, kodel vieni zmones nueina ten, o ne kazkur va ten
nera isvadu, nieko naujo. straipsnis > is reikalo ji parasyti.
Marius
(2003.03.19 00:21)
iš esmės strapsnis teisingas, gaila kad moteris rašė
aš bent jau supratau, jog jis pasakoja apie efektingą reklamą.
kažkas čia sakė, jog antraštė suintrigavo, o straipsnis nuvylė. būtent! čia ir yra reklamos išdaigos.
daugelis iš jūsų žiūrite Lietuviškas komercines televizijas. anonsai. anonso metu parodomi _abu_ įdomiausi epizodai. pamatęs tokį anonsą, tikiesi kad ten tokių epizodų bus dar daug, nusiperki traškučiu, alaus ir be dešimties minučių sėdi prie teliko. nueini miegoti supratęs, kad eilinį kartą nepamatei gero filmo, nors tikėjais.
apie tai ir yra reklama, tiek laikraštyje, tiek radijuje, tiek televizijoje, tiek internete.
su pagarba,
nemylintis reklamos Marius
----
Kol kas aš viską suprantu taip.
Laimonas
(2003.03.27 14:43)
ha, maciau ta pati straipsni siandien "Verslo Ziniose" perspausdinta. Atrodo, gerbiama Laura emesi aktyviai sviesti esamus ir busimus klientus.
Inyuki
(2003.06.28 14:12)
Well, kaip gi aš patekau į šį puslpį? Ar kažkas mane valdo?...
Nuorodą į šį puslpį rada newsgroup'e iš serverio news.omnitel.lt
Konkrečiai: omnitel.economics newsgroup'e.
Perskaičiau šią žinutę, kuri buvo atsakymas į klausimą apie marketingą:
"Minejo man tokia vieta, bet... uzkrito. Ar tai verslo.banga.lt, ar kazkox
tai panasus portalas. Sake, kad jame susirenka ganetinai protingi ir idomus
promoushino specai, padiskutuoja prie vieno ar kito straipsnio. Ex...
neprisimenu tixliai adreso, sori."
Kodėl gi aš nuėjau į economics newsgroup'ą? Todėl, kad ten yra diskutuojami aktualūs klausimai, kaip ir law newsgroup'e, kur neseniai perskaičiau diskusiją, kuri man tikrai turėjo naudos.
O kodėl aš dabar rašau >>šį<< komentarą? Ok.
. I have free time. I sometimes forget my purposes. Bye.
P.S. But isn't it sometimes interesting just to analyse why do we sometimes get somewhere we haven't planned to go to.
Drasis
(2003.08.26 22:36)
Sveiki, tiesa pasakius skaitau vien komentarus, nes jie buna daugiau verti ir idomesni, nei straipsniai rasomi. Nors zinoma antrastes visada zada ir intriguoja vertingos informacijos suteikimu. Taigi ir vel mus uzvalde ir ateme musu brangu laika :-)
P.S.(matomai taip silpnai ir nekompetetingai rasomi straipsniai, norint suzinoti zmoniu nuomone apie tam tikrus dalikus)
Editukė
(2005.01.10 17:44)
Dar tokio nereikšmingo ir neturinčio prasmės straipsnio neesu skaičiusi.
Manau, todėl tiek daug neigiamų komentarų.
Beje,rūkimas kenkia sveikatai.
Linksmas piešinukas
V.Naruševičius
(2005.11.18 12:48)
Kolpingo kolegijos, neakivaizdinio skyriaus, II-o kurso, verslo vadybos studentas.
Perskaitęs straipnį paskaičiau ir kitų žmonių komentarus. Iš šio straisnio supratau, kad vartotojas nepasitiki internetu ir nevisuomet užsisako kažkokią prekę internetu. Aš taip pat sutinku, kad geriau pasiskambinti ar net nuvykti į tą parduotuvę jei ji netoliese. Nesutinku, kad kuo spalvingesnis ir kuo daugiau šriftų, tai žmogus jau nežiūri į tai. Pvz.: man tai kaip tik atitraukia dėmesį kas yra ryškiau pavaizduota. Bet pritariu ir tiem žmonėm, kurie rašė komentaruose, kad iš šio straipsnio nieko naujo nesužinosi.
Tomas kok V1
(2005.12.02 21:01)
Pirkimas internete yra geras dalykas kaip žinai ką perki ir su kuo susidursi įsigijas tą prekę, tau nereikia niekur skubėti gali netrukdomas viską apgalvoti pasirinkti ir nusipirkti. Tačiau yra kitas pirkimo internete niusnsas gali nusipirkti tokią prekią, kad paskui keiksi save ir tave keiks. Vienas geras pažystamas nusipirko PIGIAI internetu apynaujį visureigį NISANN visas buvo gražus, tvarkingas, kaip naujas, pirkėjas buvo labai patenkintas vsiems gyresi ir kas atsitiko važiuojan keliu nemažu greičiu netikėtai išsiskleide visos šešios oro pagalves per plauką vairuotojas nesusižalojo pats ir nesužalojo kitų, automobilis buvo skendes amerikoje ir gudrus amerikietis atsikratė auto nepatyrusiam klijantui, jį smarkiai apgaudamas.
knopke
(2005.12.13 18:09)
tiesos yra gal nevisai dirba kompas o ne smegenys tai va
verslas
(2006.10.01 21:19)
idomu, idomu.. i VERSLO banga sueina tiek jei ne maziu, tai nekompetentingu jaunuoliu... ; )
Justina
(2006.10.24 10:58)
Perskaiciau ta sraipsniir nieko naujo nesuzinojau.Zmones traukia viskas ne tik internetas, ji traukia ir parduotuves ir televizija.Asmeniskai as geriau jau nueisiu i parduotuve nei pirkiu ka intenete.Ir chatuose tai pat nesilankau nes man geriau bendrauti su savo draugais.Ir nemanau kad daug zmoniu priklauso nuo interneto,ateinu paziuriu ko reikia, o nelandau po reklamas, nes tam ir laiko netureciau svaistyti laika veltui, jau geriau nuisiu pabendraut su draugais
Arturas
(2006.10.24 18:25)
manau internetines svetaines, ivairios parduotuves ten yra labai gerai, nes galima niekur neinatieskoti mums reikalingu prekiu skubiai jas nusipirkti ir nereikia ten vaikscioti po paduotuves, ko as labai nemegstu.
Edgaras L. KMAIK 2k
(2006.11.02 16:41)
Sunku suprasti iš šio straipsnio kas ką valdo ir ar yra kam naudą nuo tų apsilankymų puslapiuose. Tačiau negaliu pasakyti nieko prieš pirkimą internete,manau labai neblogas ir patogus dalykas. Juk galima niekur neinant apsipirkt,susimokėt mokesčius ir pan. nors geriau pagalvojus tai ir yra tikriausiai tas valdymas kai žmogus užuot ejęs pasirenka internetą...
Dalius R. KMAIK 2K.
(2006.11.08 19:22)
Dažnai naudotis internetu neturiu galimybių, todėl internete ieškau tik to, ko reikia. Šiaip be tikslo skaityti visokius reklaminius skelbimus nematau prasmės. Netiesa, kad perskaitę laikraštyje apie nuolaidas nesidomim. Kartais nusiperku ir neplanuotų pirkinių perskaitęs laikraštyje apie siūlomas nuolaidas.
Vilma
(2006.11.08 19:57)
Kiekvienas žmogus susidomi akį trukiančia reklama.Ne tik intrnete esančios reklamos traukia savo spalvingumu,apdaila,bet ir įvairiuose žurnaluose ar laikrasčiuose.Žinoma internete reklamos yra daug daugiau nei kur kitur.Ir visada ieškodami sau informacijos internete reklama dažnai priverčia nejučia nuklyst į šalį. Ir dažnas žmogus susigundo įvairiomis siūlomomis nuolaidomis,kurios žmones sugundo nusipirkt kokį nors daiktą.
Antanas Saulius
(2006.11.08 20:20)
Sveiki.Va tas ir blogiausia,kad buna nusiperki daikta tarkim kurio visi neplanavai pirkti.Neturedamas ka veikti klaidzioji po interneta ir tarkim kaip pvz nueini i svetaine autogidas,autopliusas.Nu tarkim turi automobili ir ieini i nuoroda lieti ratlankiai.Tavo automobilis be ju,tik su skardiniais,nu tu randi sau tinkamus ir pamastai,vaje kaip graziai atrodytu ant mano masinos sie nikeliuoti daikciukai, ir pradedi mastyti,kad kita alga jau eis ne ant pasilinksminimu ar kitkjo,o dalis jos bus skirta lietiems ratlankiams...Su daugeliu prekiu taip yra...Atrodo niekada nepagalvotum ,kad tau to daikto reikia,bet rades kazka grazaus ar praktisko visada nusipirksi...
))
Paulius
(2006.12.04 16:19)
Internetines svetaines yra labai geras dalykas,tik galbut zmones bijo apsipirkineti tokiu butu,todel ir nera labai daug ju cia internete.
Evaldas KMAIK
(2006.12.12 12:29)
Tiesos yra,kad internetas mus valdo,juk zmogus smalsi butybe ir traukia kaip varna kas blizga ir "trakst" ant nuorodos tolyn ir tolyn ir sedi taip visa diena.
Remigijus
(2007.05.24 18:10)
Kiekvienas žmogus susidomi akį trukiančia reklama.Ne tik intrnete esančios reklamos traukia savo spalvingumu,apdaila,bet ir įvairiuose žurnaluose ar laikrasčiuose.Žinoma internete reklamos yra daug daugiau nei kur kitur.Ir visada ieškodami sau informacijos internete reklama dažnai priverčia nejučia nuklyst į šalį. Ir dažnas žmogus susigundo įvairiomis siūlomomis nuolaidomis,kurios žmones sugundo nusipirkt kokį nors daiktą.
eimis
(2008.04.30 19:41)
nesamonė kažkokia. nieko nesupratau kas norėta naujo pasakyt
Mindaugas G KK
(2008.06.09 18:11)
Mano nuomone, sio straipsnio autore tik parase tai ka visi darome, bet nei vienas nesusimastome, kodel? O sis staipsnis tik dar karta irodo, kad reklamos poveikis turi didele itaka zmogaus sprendimui isigyti viena ar kita dalyka tik is smalsumo, o ne todel, kad jis jam is tikruju reikalingas.
Inga Staškevičiūtė
(2008.10.26 21:37)
Internetas išties yra galia, kuri užvaldo. Jis nuostabus, galima vos per kelias sekundes susirasti reikiamą informaciją, pasiskaityti naujausius žurnalus. Yra galimybė susirasti visa tai ko trokšti ir greitai. Aš neįsivaizduoju savo gyvenimo be interneto, praleidžiu daug laiko prie jo darbo reikalais ir laisvalaikiu, neįsivaizduoju ką reikėtų daryti jei jo nebūtų.
Gintarė Okunienė
(2008.10.29 20:11)
Internetas fantastika,patogi ir greita informacija apie mums rūpimus dalykus.Internete galime pirkti parduoti,mokėti mokesčius, zaisti visokio pobūdzio zaidimus ir t.t. tai priveda prie to kad galime tapti priklausomais,jeigu nuo ryto iki vakaro praleidziate prie interneto, ir jeigu jums norisi bendrauti tik virtualioje erdvėje gal reikėtų susimąstyti? Gal tai jau liga? kolpingo kolegija v2n
donatas
(2008.11.14 12:33)
Turbut be interneto šiais laikais neįsivaizduotų savo kasdienybės kokių 85 procentai viso pasaulio žmonių.Internetas tai tikrai stipri jėga kuri užvaldo mus. Bet jame yra dauguma geru dalykų.Turint internetą sutaupai ne tik laiką, bet ir pinigus.Tačiau kartais reiktų susimąstyti ar tai netaps musų priklausomybe. Intarnetu nereikėtų juokauti ir piknaudžiauti.Kolpingo kolegija v2n grupė.
Donatas Kolping v1
(2009.04.18 21:57)
Donatas Černius
Perskaičius straipsnį, galima įsivaizduoti, kad visi žmonės, vos tik spustelėję interneto ikoną, tampa marionetėmis, visiškai valdomomis netikėtai tinklapiuose skelbiamų akcijų, neįtikėtinų pasiūlymų ar siūlomų prekių bei paslaugų. O jei dar šios reklamos žybsi įvairiausiom ryškiom spalvomis ir yra parašytos dideliu šriftu išvis pametame galvą. Visiškai nesutinku su tokia autorės nuomone, kaip ir su tuo, kad visų žmonių protas kažkur išnyksta būtent internete, o ne mieste, stebint reklaminius stendus, ar parduotuvėse, matant naujas prekes reklamuojančius lankstinukus. Manau, kad visa tai priklauso tik nuo žmonių, kuriuos pats esu linkęs išskirti į kelias pagrindines grupes. Tai žmonės-konservatoriai, kurie perka, kai reikia, ir tik tada, jei tikrai reikia. Jų nesuviliosi nei ryškiomis, nei blankiomis reklamomis ir visiškai nesvarbu, ar jos puikuojasi internete, ar miesto stende. Antra grupė racionaliai mąstantys žmonės, kurie dažnai pastebi reklamas, tačiau pasveria visus už ir prieš, ir tik tada gaišta savo laiką, stengdamiesi išsiaiškinti detalesnę informaciją apie dominantį pasiūlymą. Trečiasis tipas žmonių yra reklamų bei pirkimo entuziastai, tie, kurie turi tiesiog įgimtą bandos jausmą ir vadovaujasi principu jei turi jis, tai ir man reikia. Arba, perfrazavus, jei jau reklama tai skelbia, o kiti, žinoma, taip pat ją mato ir ja susidomi, tai ir man to reikia. Tai šie žmonės skuba tiek spragtelėti pele ant visų internete mirgančių pasiūlymų, tiek pirmieji apžvelgti parduotuvių siūlomus akcijų katalogus. Šie žmonės tiesiog tokie yra reklama ir priklausomybė nuo jos, didesnė ji ar mažesnė, yra paprasčiausiai jų gyvenimo dalis.
Taigi, nepritariu jog internete mus valdo. Mes patys save valdome, tačiau valdome skirtingai, priklausomai nuo savo charakterio, įgimtų bruožų, prioritetų bei daugelio kitų veiksnių.
Renata Gaižiūtė
(2009.04.20 20:25)
Manau iš esmės straipsnis yra teisingas. Aišku jis reklamuoja elektroninę erdvę. Pirkimas internete dar nėra labai populerus Lietuvoje. Šis reiškinys labiau paplitęs užsienyje. Manau, kad Lietuvoje jis daugiau plėsis didmesčiuose. Rajoniniuose miesteliuose žmonės tokia prekyba dar nelabai pasitiki.Ne visi turi internetinį ryšį. Bei daugelis vyresnio amžiaus žmonių nesinaudoja internetu. Manau, tai ateities perspektyva. Man asmeniškai yra patikimiau nuetiti į parduotuvę ir įsigyti patinkamus pirkinius
Kolpingo kolegija V1
Evelina Česaitė
(2009.04.20 22:41)
Šiaip savaip įdomus straipsnis... Tačiau, jei pagalvojus, kuo tik mes neesame vedami... Tiksliau ko tik mes neesame traukiami... Beto autorė pabrėždama tai, kaip blogai veikia mus internetas, kas yra tiesa, ji sako kuo jis iš tikrųjų turėtų būti mūsų gyvenime. Pirkimo-pardavimo priemonė - internetas. Galbūt. Savotiškas kvadratukas - darbo įrankis, kuris niekada neatstotų knygų, tikros gamtos, meno, gyvenimo galų gale. Nusibodusi tema, bet dar aktuali.
Egidijus M.
(2009.12.10 03:33)
Autorė rašo pagrinde tai ka mes veikiame įėja i naršyklę, kad mes automatiškai paklustame reklamom (kuo įmantresnė reklama tuo labiau traukia akį). Jeigu reklama rašo / sako spausk čia ir suzinok daugiau, mes vedami smalsumo mes negalvodami spaudžiame. Jeigu mūsų nepatenkina ten kur mes atejome paspaudėme, mes gryštame bet užkliuvame už kitos reklamos... Nors ir įvairios įmonės į elektroninę savireklama įdeda nemažai lėšų, šitai nelabai pasiteisina. Nes tik vienas kitas iėjas i reklamoje nurodyta adresa yra patenkintas... Lietuvoje elektroninei reklamai paklusti ir nusipirkti tai ka ji sūlo yra labai sunku, nes pas mus šitai dar nėra taip populiaru.
M. Gutauskaitė A2
(2010.04.16 21:04)
Nemanau, kad žmogus pamatęs nuorodą, kuri pakeistų jo visą gyvenimą imtų ir nieko nelaukdamas spaustų. Juk tai absurdas. Tai virtualus pasaulis, kuris taip paprastai tavo gyvenimo nepakeis. Dar neesam visiškai priklausomi nuo interneto. Sutinku, kad vis labiau internetas naudojamas gyvenime, tačiau jis mūsų dar neužvaldė tiek, kad elgtumėmės taip, tarsi aplinkui daugiau niekas neegzistuoja.
rasa
(2011.01.21 14:20)
mano manymu, internetas palengvina gyvenima
kad ir pati pirkima. Kai man reikia buiciai kokios prekes, tai nusiperku is varle.lt nes masinos neturiu o kai pristato i namus, tai tiesiog super dlaykas