Verslo banga
Įmonių naujienos Renginiai Žinių bankas BLOG'as Verslo žurnalai Mano nustatymai
 Portalas turintiems tikslą.Gegužės 26, sekmadienis 
 Straipsnių sąrašas
 Naujausi straipsniai
 Populiariausi straipsniai
Vadovas
2012 m.
Apsisukime 360 laipsnių
Prekės ženklo asmeniškumas
Parodų marketingas arba kaip tinkamai pasiruošti parodai
Šokiruojanti reklama. Ar tinka ji verslui?
Artėjantis akcininkų susirinkimas - įprasta, bet atsakinga procedūra
NK Verslas
Nr. 9
"Hansabankas" - prieš Vilniaus banką: kas laimės?
Priešas užnugaryje? Kaip susikalbėti su savo IT departamentu
Pagedusios investicijos: kodėl Lietuvos įmonės negauna naudos iš IT?
Nepaisant valdžios pastangų, IT rinka auga
Tikroji el. komercija įsibėgėja
Strategai ir konsultantai verslo mokymuose
Buriavimas rinkos štilyje
Kaip apsukti milijardą
Kaip Lietuvos valdininkai su politikais agituoja prieš Europos Sąjungą
Niekuomet mums investicijų nebus per daug
Konsultantė su niuansais
Warrenas Buffettas - gyva akcijų rinkos legenda
Metas tingėti Karibų jūros pakrantėje
Ar atsiperka reklama?

2004-11-12
spausdinti>


 
"Vėžlys sudeda tūkstantį kiaušinių ir niekam tai nerūpi, bet kai kiaušinį sudeda višta, apie tai kalba visa šalis."

Malajiečių išmintis

Leidžiate savo brangiuosius pinigėlius raktų pakabukams, kalendoriukams, kavos puodeliams, reklaminiams klipukams per radiją ar vietinę televiziją, straipsniukams vietiniame laikraštyje ir nepatiriate žymaus poveikio? Ką dėl to kaltinate? Tikriausiai žinote atsakymą, jei jums pakanka drąsos prisiimti atsakomybę už savo daromus veiksmus. Jei negalite pažiūrėti tiesai į akis, tai apie pardavimų augimus ir pelną užmirškite.

Gerų reklamų sukūrimas ir jų patalpinimas ten, kur potencialūs vartotojai pamatys, reikalauja rinkos žinojimo. Aišku, kad žinote savo verslą ir savo produktą, bet ar žinote ką nors apie pinigų investavimą į reklamą, kuri veikia? Ar jūs tiesiog mokate pinigus ir viliatės, kad reklama pavyks?

Jei norite išspręsti savo problemas, pabandykite prisiminti, kaip jūs mąstėte savo verslo pradžioje. Nustokite kuriam laikui reklamuotis. Pabandykite surinkti faktus apie rinką. Ką žinote apie savo vartotojus? Kur jie gyvena? Kaip jie gauna informaciją? Ką jie skaito? Kas juos įtakoja? Norėdami tai "atkasti", paprasčiausiai klauskite. Vartotojai jums pasakys patys.

Didelės kompanijos su dideliais reklaminiais biudžetais nenaudoja kokių nors drastiškų priemonių, jos paprasčiausiai naudojasi "focus" grupėmis, tyrimais, masinėmis vartotojų apklausomis ir pan. Kad išvengtų nereikalingo pinigų švaistymo, atlikdamos rinkos tyrimus jos naudojasi moksliniais metodais. Su savo ribotu biudžetu turite daryti tą patį. Kaip? Sukurkite klausimyną, prašykite savo vartotojų pasakyti, kodėl jie su jumis bendradarbiauja, kas juos skatintų daugiau iš jūsų pirkti. Norėdami apsisaugoti nuo konkurentų, turite sužinoti, kodėl vartotojai perka jūsų prekes ar paslaugas. Tai sukurs rinkos žemėlapį, kuris leis jums pasiekti sėkmę.

Neseniai į mane kreipėsi skaitytoja, prislėgta savo verslo problemų. Pardavimai nukrito gerokai žemiau nenuostolingumo taško lygio. Įmonė "ėjo į minusą", ir savininkė buvo gerokai dėl to išsigandusi. Dėl kilusio ūkio nuosmukio ji prarado savo programinės įrangos inžinierės darbo vietą, tačiau investavusi išeitinę kompensaciją ji įkūrė smulkų mažmeninės prekybos verslą. Deja, nuo pat pirmos dienos verslas nesisekė. Po kelerių metų jai sukaks šešiasdešimt, senatvei sutaupyti pinigai išseko, tad moteris smarkiai panikavo.

Norėdamas padėti, praleidau nemažai laiko kalbėdamas su ja telefonu. Moteriai akivaizdžiai trūko marketingo gebėjimų. Faksu ji man atsiuntė keletą savo reklamos tekstų ir reklamos strategiją. Siaubas! Reklamos tekstai buvo surašyti kvietimo į vestuves stiliumi. Pinigai buvo tiesiog iššvaistyti reklamai laikraščiuose, kurių jos esami ir potencialūs klientai niekada neskaitė. Reklamos efektyvumas buvo labai menkas, ir dėl prastėjančios finansinės padėties savininkė net tokiai reklamai galėjo skirti vis mažiau ir mažiau lėšų. Visa tai ją vedė į baisų nusivylimą, pakirto pasitikėjimą savimi, kaip asmenybe, ir kaip verslininke.

Toji ponia pagal asmenines savybes tiktų į buhalteres, nes buvo smulkmeniška. Tačiau kai tik jai tekdavo užsiimti skatinimu ir reklama, kildavo problemų. Ji lengvai tikėjo pažadais, kuriuos siūlydami greitą visų problemų sprendimą žarstė reklamos agentai. Ji griebdavosi kiekvienos vilties, bandė viską, kas tik pasitaikydavo pakeliui, bet susilaukdavo tik eilinio nusivylimo. Reklamos pasaulis jai buvo tamsus miškas. Niekas jai niekada nepasakė apie reklamos pagrindus arba tiražų nurašymą.

Pradėjus naudoti rinkos tyrimus – kai tik ji išsiaiškino priežastis, kodėl vartotojai perka iš jos, bei kas skatintų juos ir ateityje rinktis būtent jos parduotuvę – reklamavimosi migla prieš ją ėmė pamažu sklaidytis. Pakaks švaistyti pinigus reklamai, kuri neveikia, reklamai leidiniuose, kurių neskaitė jos tiksliniai vartotojai! Pakaks reklaminių žinučių, nuobodžių ir nieko nesakančių.

Ir kaip gi šis rinkos pažinimas atsiranda? Paprastai. Išsiaiškinant, ką daro sėkmingi konkurentai, bei skiriant šiek tiek laiko vartotojams apklausti, kodėl jie perka būtent iš jūsų (ar jų). Verslininkė nustojo išradinėti dviratį, o tiesiog mokėsi to, kas jau veikia. Ji suvokė, kaip svarbu žinoti kokie žmonės yra jos tiksliniai vartotojai ir kodėl tie žmonės leidžia pinigus.
>

Dalinkitės:
Google +1


Jūsų nuomonė:
Vardas E-paštas

Skaičiai, esantys paveiksliuke kairėje:


Lankytojų komentarai
Audrius (2004.11.15 11:04)
Kam taip du sakinius ištempti reikėjo ?

Juste (2004.11.15 11:54)
? PRIMENA APIE PSICHOLOGINES PROBLEMAS SIULANCIAS ISHSPRESTI KNYGAS KUR SAKOMA KAD STAI PONIA KLOTILDA MYLEJO SAVO SUNU, TACIAU IS TIKRUJU LABIAUSIAI MYLEJO SAVE. Ka reiskia reklama buvo neefektyvi? O jau kai ishsiaishkini kas pas tave ir kodel perka tai jau efektyvi? O kurioje vietoje autorius mato kuryba? Juk kai kuriu reklaminiu zhinuciu 90% TG kartais gali nesuprasti, tai ar tokia reklama efektyvi?

Urse (2004.11.15 14:25)
As ir sakau: bla, bla, bla, bla... Eilinis vertalas pradinukui, o ne VersloB skaitytojams.

Julius (2004.11.15 15:14)
Nesupratau, matyt neturejo ka ideti, tai idejo bet ka. Staripsnis visiskai be jokios idejos juo labiau be analizes :-(

rtt (2004.11.16 13:15)
Nu kodel Jus visi taip? Pasaka apie senute ir tai ko ji nezinojo...

Leo (2004.11.16 21:59)
Tokiu pasaku apie nelaimingas(-us) nesusigaudancius besiblaskancius "tamsiam" reklamos miske verslininkus, kuriems veliau, panaudojus "rinkos tyrimus" "ima miglos sklaidytis" ir reikalai taisytis as irgi galeciau prirasyti kiek tik nori, kad ir tuoj pat, jei tik dar kas atnestu man dar alaus... :-(((
nieko konkretaus ir naudingo, nebent tinkama medziaga pirmakursiu referatams, nors irgi kazin.......

Romas (2004.11.16 22:59)
Sugaišau 4 brangias minutes tam skaitalui, gailiuosi atsitraukęs nuo "rinkos tyrimų".

bezo (2004.11.17 11:06)
jop, straipsniukas galėtų būti išsamesnis.
jis, sakyciau, skirtas tiems verslininkams, kurie visai nieko neišmano apie rinkos tyrimų naudą ir reklamą.
pasaka apie bobutę ir jos verslą gal ir būtų pamokanti istorija, tačiau jau labai viskas labai išlpėsta...Šypsena

Martynas (2004.11.19 14:08)
Skystai pavaryta...

Žaneta (2004.11.24 13:25)
Visi, kurie rasote, turbut dirbate stambiose kompanijose. Sis straipsniukas, kaip as supratau, skirtas smulkiam verslininkui. Tokiam, kuriu Lietuvoje dar apstu ir , kurie isivaizduoja, kad patys viska gali: ir kasa tvarkyti, ir pardavimus reguliuoti ir reklamas kurti. Juk daug verslininku dar nesupranta, kam reikalingas marketingo skyrius. O kas liecia rinkos ir konkurentu tyrimus, tai daznas verslininkas mano ir taip viska zinas, nors tos zinios dazniausiai buna subjektyvios. Juk mums visiems akys atsiveria tik kai kazkas bloga nutinka, o kai kada situacija istaisyti/pakeisti jau buna per velu.

LAURA Vinklerienė (2005.01.03 11:40)
Taigi, galima atsakyti ir į šio straipsnio klausimą - ne visada reklama atsiperka, bet mano nuomone ji neatsiperka tik tuomet jei ji yra neefektyvi ir nesudomina klientų. Manau, kad šiuo straipsniu, kad ir koks jis bebūtų, mums visiem buvo norima pasakyti, kad iskarto reikia griebtis nuo pacio svarbiausio pradedant savo verslą - nuo rinkos tyrimų.

Mantas Skridla (2005.01.05 19:33)
Naudojant netinkama reklamos rusi reklama tampa ne tik beverte bet ir nuostolinga(nes kad ir kokia ji butu uz ja reikia moketi). Sutinku su tuo, kad pries uzsakant reklama reiketu issiaiskinti, kodel i tavo parduotuve ateina pirkti. Issiaiskinus kodel - tai reiketu pabrezti reklamoje. Reiketu isskirti savo individuoluma nuo konkurentu. Atsakyti i klausima potencialiems klientams, kodel pas jus yra pirkti geriau, nei pas konkurentus.,Tai pat dideli demesi skirti reiketu ir nauju klientu ieskojimui.
Reklamos laikas, vieta ir rusis turetu buti nukreipti i visus tuos zmones, kurie gali buti jusu potencialiais klientais. Man atrodo visiem turetu buti aisku, kad jei pardavinesime piena, tai reklamos nerodysime nakti. Reikia issiaiskinti, kokia spauda skaito, kokia televizija ir kada ziuri, kokia radio stoti klauso, i jusu prekes orientuotas zmogus. Issiaiskinus tai reklama galima uzsakyti tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje.

Val (2005.02.10 20:35)
Visi gudrus tik su siknom viniu netraukia,o ka patys esate pasieke?

Onutė (2005.06.05 22:33)
Daug - aplamai, nieko - konkretaus,apčiuopiamaus.

Gediminas V1 KOK (2005.10.18 19:46)
Manau, kad reklamuoti savo produkcija ar paslaugas verslininkas turetu reklamuoti savo verslo pradzioje, kai apie produkcija ar paslaugas zmones vartotojai nieko nezino. Einant laikui manau kad reiketu supmazinti reklamos kieki arba keisti reklamos vieta.

Andrius (2005.11.14 21:45)
manau, kad reklama atsipirks tik tada kai ji bus tinkamai pateikta vartotojui ir vartotojas supras ka jam gali duoti gero reklamuojama produkcija. Jei reklamuojant produkcija firmos pelnas ishauga - puiku, jei ne - vadinasi reklama niekam tikus. Reik keist reklamos turini, ar kitaip pateik vartotojams.

Sarunas Grigaliunas (2005.12.14 19:29)
Visa reklama yra tikslinga ir jei jums neatsiperka reklama, tai greiciausiai jus bandete isivaizduoti, kas patiktu vartojujui, sprendimo atskaitos taska imdami save ir savo pazystamu rata. Reklama tai isties yra menas isaiskinti vartotojui kodel jam to reikia, arba ismokinti tuo pasinaudoti ateityje. Galbut nereikia pulti ir samdytis kruvas ekspertu ir specialistu, kas jauciama staipsnio poteksteje, taciau "apsiuostyti" butina.

Kolpingo kolegija

P.Krocas, Kolp.k (2006.01.05 19:28)
Nagrinėjant reklamos subtilybes, reikia suprasti, kad reklama tai ne tik tekstas, kviečiantis pirkti ar naudotis siūloma paslauga, tačiau pirmiausia reikia išnagrinėti rinką,tikslinius vartotojus ir tik tada reklama bus efektyvi bei priimtina vartotojams, kuriems ta reklama skirta. O jei šiame reikale neturima patirties bei elementaraus nusimanymo, tai geriau tai perleist specialistams, kurie dirba šioje srityje jau ne vienerius metus.

jurga (2006.11.29 23:21)
Maniau įspudinga reklama yra svarbus dalykas įkūrus verslą,bet perskaičius straipsnį supratau, kad reklama ne visada pasiteisina. Atlikus rinkos tyrimus reklamos užtektu ir kuklesnės. Pakaktų nedidelio skyrelio laikraštyje ar bukletelio su nurodytomis akcijomis ar nuolaidomis (kas dažniausiai patraukia žmonių dėmesį).

Karolis (2006.12.03 17:23)
Na manau kad kiekvienam pradejusiam savo versla kad ir koks jis bebutu reikia zinoti apie relama kuo daugiau, kaip ir kokiu budu ja pateikti nes dznai taip buna kad ideda savo reklamele kuria pats sukuria i koki nors laikrasti ir galvoja kad apie ji suzinos visi...

Marius KMAIK IIk (2006.12.14 20:09)
Gera reklama yra svarbus dalykas kurent pelninga verslą,bet perskaičius straipsnį supratau, kad reklama ne visada pasiteisina. Atlikus rinkos tyrimus reklamos užtektu ir kuklesnės. bet reklama nebutinai turi but ispudinga,gal gerau reiketu paprastos,bet daznos bei intencivios,kad ja rastu visi ir visur.

Mantas KK (2007.01.11 18:45)
Nemanau jog reklama atsipirkt gali, na nebent i dieną kartą kokį geru laiku parodyt per tv. o kai ta patį per ta patį rodo kas kelias minutes, žmonėm kaip tik įgrysti gali

laimonas (2007.03.07 16:47)
Reklama atsiperka tik iš dalies, nes šiai dienai reklama kainuoja daug pinigų ir jeigu reklama nėra efektyvi tai tai ji ir neatsiperka, o tai reiškia veltui išleisti pinigai.

anna (2007.03.20 11:46)
Aš irgi smulkus verslininkas.Straipsnis neišbaigtas.jei buvo smulkiai aprašinėjamos vienos ponios bėdos, tai kaip jinai iš jų konkrečiai išbrido - neaišku.Galima buvo smulkiai įvardinti ir jos pasiektus rezultatus po konsultacijų su specialistu.O kad reklama svarbu, tai tikrai,bet ir produktas turi būti to vertas ,nes kitaip iš viso to po kiek laiko gausis šnipštas...

Kuzius (2007.06.08 16:30)
Ismokite rasyti normalius straipsnius o ne pradziamokslius!

nepatures (2007.07.15 12:39)
as dariau reklama skelbiu.lt per diena 1000zoniu

sandra N.kolp.k.V1 (2007.10.20 12:19)
Apklausoje nieko nesuzinosi apie ta parduotuve,tik paskysi kad nezinau ir tiek.Geriausia reklama busimam pirkejui,tai kad jau esantis pirkejas perka is tos parduotuves,jis gali papaskoti apie tos parduotuves prekes,kokyba,aptarnavima.O reklama laikrastyje,ar zurnale tik pasako kad yra tokia ir tokia parduotuve,ten ir ten,bet pirkejei apie ja juk nieko daugiau nezino,visa stengiames eiti apsipirktti ten kur zinome kad mus patenkina ju teikiamos paslaugos.

Renata.Kolpingo k.V1 (2007.10.27 11:37)
Manau, kad norint pasiekti geru reklamos rezultatu, nereikia griebtis drastisku priemoniu, reikia tiesiog zinoti ka darai, o jei nevisiskai pasitiki savo jegomis, manau geriausia butu kreiptis i reklamos specialistus. Jie jums pades, ir nereikes kristi i minusa, del savo neisradingumo ar nepasitikejimo kitais zmonemis.

Dainius KMAIK Z-2-2 (2007.10.30 16:33)
Reklama siuolaikineje prekyboje yra pagrindinis ginklas juk per reklama mes suzinome mums reikemos informacijos,tarkim imkim maxima per tv mociutes pamaciusios reklama jok maximoj savaidgali kai kurie maisto produktai kainuos pigeu jos jau nuo pat ryto lauke prie duru kol atsidarys parduoduotuve jok galetu isigyti kaska pigeu,reklama daznai apdume musu smegenis ir mes to visai nepastebime kartais.

Karolis KMAIK II (2007.10.30 20:57)
Taip, reklamos poveikis yra didziulis tik reikia ji nukreipti tinkama linkme. Bet kaip tai padaryti neperlenkiant lazdos ir nenueiti i minusa? Greiciausiai tai ateina su patirtim ir sukauptu ziniu bagazu. Tada gali objektyviau pazvelgti ir numatyti, ar suma investuojama i reklama tau atnes pelna ar nuostuolius.

Kriste (2007.11.18 23:04)
Manau, kad kalbeta per ilgai ir mazai efektyvumo. Skaiciau si straipsni tikedamasi rasti kazkoki atsakyma, sakyciau silpnokas straipsnelis. Atsakymo neradau.

Karolis (2007.12.10 21:03)
Mano nuomone reklama yra svarbus dalykas kuriant pelninga verslą. Naudojant netinkama reklamos rusi reklama tampa ne tik beverte, bet ir nuostolinga. Reklamai yra labai svarbus laikas ir vieta, ir ji atsipirks tik tada, kai bus tinkamai pateikta vartotojui. Dazniausiai zmoniu demesi patraukia kazkokios vykdomos akcijos ar paskelbtos nuolaidos.
Kolpingo k.V1

Simona Kolp.k.V1 (2008.01.05 17:15)
Pirmiausia reklama turi būti pateikta taip ,kad vartotojas ja suprastų,ir ja susidomėtų...Tada ji atsiperka arba ne...neatsiperka todėl,kad paprasčiausiai galbūt tai kas joja reklamuojama nedomina žmogaus ir ta prekė jam nėra reikalinga..Todėl manau,kad visada prieš kuriant reklama reikia pasiklausti patarimo pas specialistus,arba bent pas tuos žmones kurie jau yra sukūre gera reklama...

Adomas (2008.03.25 00:52)
Straipsnio pavadinime pamaciau klausima, taciau paciame straipsnyje neradau atsakymo. Man, perskaicius straipsni netapo aisku kokia reklama atsiperka, o kokia nevertinga. Nera konkreciai nurodyto straipsnio tikslo ir nesupratau net jo pagrindines minties. Atseit visi eikim i reklamos agenturas ir uzsisakinekime reklamas? Nemanau, kad straipsnio heroje kurioje nors savo verslo stadijoje turejo tiek pinigeliu reklamos SPECIALISTAMS samdyti. O klientu apklausos niekada nesudarys tikslaus imones pranasumo pries konkurentus vaizdo, nes kiekvienas klientas turi savo prioritetus, del kuriu pasirinko viena ar kita imone.

zydrunev2n (2008.12.15 18:06)
Menamau, kad visiem atsiperka reklama. Daugeliui žmonių toks reklamos atsibodusios ir visai neidomios. O jei norint kad žmogų sugundytų reklama, manau ji turėtų būti labai tobulai ir įdomei paruošta. Manau jei žmogus perka ta reklamuojama produkta, tai jis jį ir pirks o reklama jam visai vienodai ar ji yra ar ne. Mabyčiau reikėtu padirbti be reklamų ir pažiūrėti ar kas nors keisis.

Mindaugas Ulickas v3 (2009.01.29 19:31)
Reklama gali atsipirkti, tačiau reikia žinoti kokiam žmogui tą produktą siūlysite. Kitas svarbus aspektas kaip reklamuosite ir kur, ar tai bus televizija, internetas ir pan. Pastebiu, kad žmonės reklamas labiausiai įsimena, jei yra koks nors linskmas šūkis. Žinoma praverčia jei reklama yra vaizdinga. Juk yra nemažai žmonių kuriems patinka reklamas naujas žiūrėti, juk taip sužinoma apie naujas paslaugas ar prekes. Reklamai reikia negailėti fantazijos. O jei žmonės gaus tai ką reklamuoja, tai patys klientai taps puiki reklama.

Inga Šaukštelytė (2009.03.03 20:33)
Mano nuomone reiklama yra svarbi įkūrus verslą. Vienoms firmons reklama atsiperka su kaupu, kitiems dėja ne. Kaip ir straipsnyje buvo rašoma reikia visu pirma išsiaiškinti, kur reklama bus efektyvi. Ji turėtu buti tiek įdomi, tiek atskleidžianti savo reklamuojama prekę ir beabejo nebūti įkiri. Jei pati turėčiau verslą , dažnai pakeisčiau reklamas tiek televizijoje, radijoje. Nors tai atcietu i brangiai, tačiau manau tai būtu efektyvu. Žinoma pirmiausia pasinaudočiau konsultacija žmonių, kurie išmano reklamos įgudžius, kad nenutiktu , kaip nutiko straipsnyje aprašytai verslininkei.VV 1 N Kolpingo kolegija

Evaldas Černiauskas (2009.03.16 13:30)
Visiškai sutinku su straipsnio teiginiu jog pirmiausia reikia surasti savo firmos sėkmę ir nesėkmę lemiančius veiksnius. Paskui juos išanalizuoti. O galiausiai imtis reklamos. Žinoma reklama gali būti ir nuostolinga ir labai efektyvi. Jeigu sakytume jog be reklamos mes galime puikiai išsiversti ir sėkmingai klestėti drįsčiau paprieštarauti. Dabar tokie laikai kai be reklamos mes negalime nieko. Nuėjus į parduotuvę sunku net dantų pastą išsirinkti jau net nekalbu apie brangu pirkinį. Daikto matymas per televizija, spaudą ar nuolatinis jo liaupsinimas per radiją ar kita informacijos šaltinį mus skatina juo pasitikėti. Reklama žmogui teikia norą jį išbandyti, patikrinti skelbiama informaciją. Žinoma jeigu ta reklama yra tiksli ir mūsų nepainioja. Ji turėtų būti konkreti pabrėžianti veiklos srities laimėjimus, išskirtinumą ir dėmesį klientui. Juk norėdami rasti įmonę kurios paslaugomis mes norime pasinaudoti, pirmiausia mes ieškome apie ją informacijos, o reklamos buvimas tik padeda mums susidaryti nuomonę ir palengvina apisprendimą. Kolpingo kolegija VV1N.

vladimiras (2009.03.21 21:22)
Gera reklama visada atsiperka, bet kas tai yra gera ir efektyvi reklama? Galbut gera reklama yra apgalvota strategija, marketingas, pateikimo budas. Nesvarbu kokia produkcija reklamuotu,.be reklamos mes negaletume apsieiti. Juk reklamos metu mes suzinome kokia atsirado nauja preke, kuo ji issiskiria is kitu tos pacios rusies prekiu. Be viso to niekas nezinotu apie imones ir ju gaminius,. Kai kurie sako, kalbos reklama yra geriausia ir pigiausia, jie yra visiskai teisus. Taciau kol apie imones ar gamini suzinotu - praeitu daug laiko,o tai yra nenaudinga verslininkams..Su reklama pardavejai laimi laiko ir pinigus, tai daug reiskia versle. Siuo laikotarpiu zmones nori sutaupyti laiko, isigyti daikta greiciau uz kaimyna, buti pirmu.

Augustinas V1N (2009.03.22 15:26)
Pritariu, jog geriausias reklamos variantas, kuriant ar tobulinant produkta, yra apklausos. Tada turime galimybe suzinoti ko klientas nori, kokie jo lukesciai nusipirkus produkta. Kiti dalykai kurie yra labai svarbus tai reklamos patrauklumas, reklamos vieta (Tv, Radija, Spauda, Intenetas). Reklamos patrauklumas yra labai svarbus dalykas. Reklama turi buti tokia idomi(pritraukianti), kad I ja atkreiptu demesi net zmogus, kuris visiskai nesidomi siulomais produktais.Zinoma tuo turetu pasirupinti reklamos agenturu asai. Reklamos vieta, zinoma, priklauso nuo produkto ir kokiai zmoniu grupei jis yra skirtas. Mano nuomone naujoms imonems geriausia reklama yra internete. Kainos ir zmoniu srauto santykis tikrai ne ka nusileidzia televizijai, radijai ar spaudai.Intenete zmogus pamates reklama gali iskart patekti I imones svetaine ir suzinoti daug naudingos informacijos, o pvz klausant radijos galima ir pamirsti apie isgirsta reklama.

Tomas Mironenka (2009.03.24 19:57)
Reklama yra puikus dalykas norit atgaivinti prekyba, ar tiesiok palaikyti zinoma varda.
Gera reklama daznai buna nepigi. Gal ji nebuna ispudinga, taciau uz pacios geros reklamos ideja kartais tenka sumoketi nemazus pinigus. Reklamos translevimas taip pat pasiima savo islaidu dali. Taciau transliuoti betkada irgi negalima (jai tai televizija ar radio stotis) . Reiktu atsizvelgti kada kokia audirotija ziuri ar klauso tam tikra laika per kuria mes norime reklamuotis. Juk per filmuku transliavimo laika kuris dazniausiai buna nuo 13.30 iki 15.30 valandos) neprotinga butu rodyti specifinius butent suaugusiems skirtus produktus, labiau reiketu reklamuoti vaiku prekes ir pramogas. Su radio laidomis irgi tas pats. Pats nuostabiausias laikas manau yra reklamuotis pries zines ir po ju, bent jau trumpai (nes tai kainuoja milziniskus pinigus). Pazystama Gintaro baldu imone tai padare ir jau nuo pirmu dienu pasijuto zmoniu antpludis, o pas mane ateinantis zmones (dirbu kitoje baldu imoneje) klausia “O kur cia izimieji gintaro baldai?” Stai ka reklama gali padaryti.

vaidotas (2009.03.24 23:37)
Reklama sunkiai apciuopiamas dalykas, bet kada ji naudinga? kaij gautas pelnas padengia ir reklamos islaidas, sustiprina vardo zinomuma, duoda rezultatu busiemiems pardavimams.
Isivertinti sunku. Bet nauda paskaiciuojama neiskart. Tai lyg ziniu bagazas pirkejui, is ko pasirinkti preke.Kada jis pasirinks neivertinsi... Bet vartotuja suaktivejimas, domejimas turi buti bent kazkiek juntamas . zinoma isvertinti kokias paslaugas ar prekes teiki, ir ar reklama pateikiama tikslingai, reikamaiausiu metu , tikslingiausiam vartotojui.

Donatas Kolping V1 (2009.04.14 20:33)
Donatas Černius
Na, straipsnis labiau apie kaimo bobutę, kuri norėjo tapti verslininke, o ne apie pačią reklamą. Kalbant apie reklamą, mano nuomone, visos reklamos yra efektyvios - tik vienos teigiamai, kitos neigiamai. Kartais nesuprantamos ar beprasmės reklamos gali sulaukti daugiau dėmesio negu trumpos ir aiškios. Apie sunkiau suvokiamas reklamas žmonės dažniau kalba tarpusavyje: „Ar tu supranti, kas ir ką ten nori parodyti? Ką gali reikšti tokia reklama?“. Kadangi daugelis žmonių yra smalsūs, tokia reklama įgauna ir kitą pavidalą – reklamą „iš lūpų į lūpas“. Žmonės, patys tiesiogiai to nesiekdami, ima platinti informaciją apie konkrečią reklamą. Žinoma, teisingai parašyta straipsnyje, jog turi būti ištirta, kodėl perkama tavo produkcija, kodėl žmonės renkasi tave ar tavo konkurentą, ir šiuos darbus privalo atlikti šią sritį išmanantis žmogus.

Aurelijus (2009.04.24 19:31)
Manau reklamai leisti pinigus nelabai apsimoka, bet aišku ir be reklamos neišreklamuosi savo sukurto produkto. Šis straipsnis labai pamokantis. Teisingai pasakyta, kad reikia mažiau reklamuotis, o stengtis geriau rinkti faktus, tiesiog sužinoti ką žmonės daugiau skaito, žiuri. Tada surinkus faktus bandyti daryti kažkokią reklamą. Manau, kas iš to, kad įdėsi reklamą į bet kokį laikraštį, kurio galbūt niekas neskaito ar labai mažai skaito.

Karolina B (2009.05.10 20:14)
Manau vienaip ar kitaip visa reklama atsiperka. Taip galima spresti is to kad dauguma tu paciu produktu pvz. per televizija yra reklamupjami nuolatos. Tai reiskia kad firma gali skirti nemaza dali uzdirbtu lesu paaukoti prekes viesinimui. Tai padeda parduoti didesni kieki. Taciau nemaziau svarbu, kad preke butu kokybiska. Savo kokybe darytu sau reklama pati.

Martyna Deržavina (2009.05.19 15:26)
Šiandien neužtenka tik įkurti savo verslą ir laukti kada klientai rinksis ir pirks prekes. Taip pat reikia ir reklamos, nes šiandien kiekvieną dieną įmonių, kurios teikia tas pačias paslaugas, atsiranda vis daugiau ir daugiau. Taip pat reikia išmanyti kur tą reklamą skelbti, nes komunikacinių šaltinių yra pilna. Taip pat reikia atsižvelgti ir į tai kiek lėšų skirsi reklamai.

Nauris (2009.09.18 13:11)
Norėdami tinkamai ir efektyviai panaudoti reklamą kaip informavimo priemonę reikia išvengti pinigų švaistymo. Prieš reklamuojant būtina kuo tiksliau įvertinti reklamos daromą naudą,suorganizuoti paklausas ir t.t.. Jeigu imamasi veiklos,teiki paslaugas ar parduodi produktą turi reklamuotis,nes gera reklama ir yra sėkmingo verslo garantas. Reklama taip pat turi būti unikali,kad pritrauktų klienta.

Liudmila (2009.11.12 23:30)
Mano nuomone, tai reklama yra labai svarbi, norint pritraukti naujus ir išlaikyti esamus klientus. Žinoma, kad reklama būtų veiksminga, būtina išanalizuoti rinką ir išmanyti marketingą. Svarbu nustatyti kokie vartotojai ir kodėl perka prekę ar paslaugą. Taip pat svarbu nustatyti kada ir kaip reklamuoti prekę ar paslauga, kad būtų pasiektas kuo efektyvesnis rezultatas.

Sandra Krasinckienė (2009.12.13 18:34)
Kolpingo kolegijos,neakivaizdinių studijų, socialinio darbo, I kurso studentė.
Gera reklama visada duoda naudos. Bet tokią sukurti nėra lengva. Reikia išmanyti rinką. Taip pat būtina turėti patirties. Taip pat mano nuomone klysta tie kuria mano jog galimą sukurti pigią ir veiksmingą reklamą. Reklama,kaip ir kiekvienas kokybiškas produktas negali kainuoti pigiai. Žinoma būna išimčių. Rinkos išmanymas – kelias į gerą reklamą, Taip pat manau jog geriau viena kokybiška reklama, nei keletas prastų reklamų. Nė viena firma mano nuomone negali apsieiti be reklamos.

M. Gutauskaitė A2 (2010.04.16 20:10)
Kodėl mus pritraukia įdomi reklama? O neįdomias ir sudominimo neturinčias reklamas mes praleidžiame, jų neskaitome? Reklama atspindi įmonės veidą. Ir tai pritraukia mūsų dėmesį. Juk gerai išreklamuotas prekes mes su malonumu išbandome, o į prasčiau išreklamuotas prekes mes nekreipiame tiek dėmesio. Bet mes, vartotojai, patys darome klaidų, nes kartais puikiai išreklamuotos prekės būna prastesnės už tas, kurių reklama nebuvo tokia įspūdinga.

RūtaU KolpingA2 (2010.04.18 16:12)
Sunku patikėti, kad nuo reklamos priklauso pardavimai. Kad ir kaip galime tvirtinti, kad reklama yra negeras dalykas ir nekreipiame dėmesio,vistiek ji daro įtaką,nori ar nenori. Matyt, kad visiems svrabu kaip prekė yra pateikta,jos išvaizda ir ne mažiau reklama. Reklamos tikslas-suvilioti, o tada pardavimai išaugs, nes niekas nepirks prekės kuri žmonių nuomone pateikta netinkamai. Tik man kyla vienas klausimas, kodėl tikrai kai kurios kompanijos prekės visiškai nereklamuojamos nei per TV nei žurnaluose ar laikraščiuose, bet klientų apsčiai ir pardavimai aukšti?

Aurimas kolp. V3n (2010.04.19 18:42)
Reklamos sritis yra itin plati bei įvairi. Bendrai imant, reklaminis pranešimas paprasčiausiai yra viešasis skelbimas, kuriuo norima perteikti informaciją ir rasti klientūros ar sukelti kokias nors kitokias reakcijas. Akivaizdu, kad reklama iš esmės turi du tikslus – informuoti ir įtikinti, ir labai dažnai šių abiejų, nors ir skirtingų, tikslų siekiama vienu metu. Svarbiausia, kad reklama būtų tinkamai paruošta. Tada jos naudą pajus ne tik reklamos užsakovas, bet ir reklama susigundęs klientas. Svarbu, kad reklama pataikytų jos adresatui tiesiai į „dūšią“, tiesiog priliptų ir neužsimirštų.Sis straipsnis labai puikus pavyzdys kas buna kai naudojame netinkamas priemones pasiekti tikslams.reikia moketi ivertinti savo galimybes.tokiu dlayku kaip reklama reikia itin rimtai pasidometi pries darant juk tai labai svarbu norint gauti gerus rezultatus.netgi jai ir pradejus versla padariai kazkokius sprendimus tik savo nuomone,po kiek laiko juk matesi kad tai neduoda rezultatu.tai ko laukti tada dar?? jai jau po pirmu zingsniu reklamos matosi jog nera rezultatu tai reiskiasi reikia kazka keisti.visada labai svarbu rodikliai ,kurie mums rodo kaip musu imone svyruoja kiekvieno atlikto iki galo ir neatlikto iki galo darbo atzvilgiu.

James (2012.09.03 11:29)
Rose Byrne http://www.hairextensionsuk.uk.com/ hair extensions uk, star of the hit movie Bridesmaids, is fond of changing her hairstyle–a lot. In the space of http://www.hairextensionsuk.uk.com/wigs.html Hair wigs just 3 months, we have seen her switching shades of brunette frequently and her style has morphed from long and straight to mid-length and wavy. This is http://www.hairextensionsuk.uk.com/micro-loop-hair-extensions.html Micro loop hair extensions, of course, all thanks to human hair extensions and a celebrity stylist on hand to cater to her http://www.hairextensionsuk.uk.com/tape-hair-extensions.html tape hair extensions every whim!

uggs on sale (2013.01.03 09:14)
You should have the uggs on sale Website design prepared before you upload something to a person's uggs outlet host.This beginning point connected with making your own cheap ugg boots Website framework to your Site. Every last search term uggs that you select and not likely uggs main key word, plus correlate while using the topic on its own. http://www.classicuggsonsale.com/

cheap ugg boots (2013.01.03 09:26)
Techniques for Preparation The next Profitable uggs outlet Blog site * Thoughts for that Online marketer, You should have a number of cheap ugg boots standard concepts nevertheless exactly what is important is that you develop a excellent uggs outlet store structure. For anyone who is planning to perform even a minor little bit of search engine marketing, this does get far more vital uggs outlet. http://www.bootsonsale4u.com/
http://www.australiabootsonsale2012.com

ugg boots on sale (2013.01.03 09:34)
A few Tricks for Preparation The following ugg boots on sale organization Site, In any undertaking you actually follow, comprehensive preparing is always at the bottom associated with results and various behaviors. However if you want to make use of a business enterprise Blog site as the analyze instance, this is a type of preparing that will need you to may have learned exactly what almost all is usually ugg boots on sale engaged. http://www.snowbootsforsale.org/

longchamp (2013.01.03 09:45)
Lorsque vous utilisez les stratégies que nous pouvons être de masquage avec ce longchamp rapport, vous allez vous retrouver dépla?ant le meilleur way.We maintenant ont reconnu plusieurs sac longchamp fa?ons dont vous pouvez utiliser sac longchamp pas cher commercialisation pour atteindre votre ligne publicité et les objectifs marketing . Lorsque vous êtes un professionnel de l'Internet sac longchamp pas cher alors il vaut mieux finir par être un expert en marketing sac longchamp pas cher bien trop. http://www.saclongchampsoldes2012.net/

lancel (2013.01.03 09:57)
Dans le cas où vous appliquez les méthodes que nous allons toujours être couvrant dans ce lancel write-up, vous pouvez opter soit la bonne track.We ont reconnu un certain nombre de manières sac lancel que vous pouvez utiliser sac lancel pas cher commercialisation de réaliser internet promouvoir goals.If souhaité vous un service en ligne sac lancel pas cher professionnelle alors que vous avez à être souvent un sac lancel pas cher professionnelle aussi. http://www.sac-saclancel.com/

mamas (2013.04.14 00:25)
Dekojame, kad dalinates daug už mane. Šis straipsnis yra labai naudinga man, todel aš padariau ši Blog'as Puslapio mano pagarba. Nors skirtingos kalbos man išversti iš Indonezijos i lietuviu kalba, kad suprantu visus Straipsnio svetainiu prasme. Ir prašau palikti pristatyti i mano žinutes skaitytojams per šia nuoroda:

http://www.dirosie.com/2013/04/menghilangkan-jerawat.html
http://id-bagus.blogspot.com/2013/03/konsumen-cerdas.html
http://goo.gl/Zyb2s
http://goo.gl/Mg9dw

Ir aš pasakyti aciu dažnai užuojauta,,,, sveikinimai http://dirosie.com


Jūs neseniai lankėtės šiuose Verslo Bangos puslapiuose:
 Paieška
 
Prisijunkite
El. paštas
Slaptažodis
 
Vertimai laiku
Patarimai
Kaip pradėti verslą
Verslininko kredo
Ar man verta pradėti savo verslą?
Dažniausiai užduodami klausimai pradedant naują verslą
Firmos "veidas"
Kaip rasti tinkamas patalpas biurui?
Kokie kompiuteriai tinka jūsų įmonei?
Kaip registruoti ūkininko ūkį
Firmos misija
Kaip planuoti savo verslą: žingsnis po žingsnio
Kaip parengti gerą verslo planą
Instrukcija nuosavam verslui
Verslo plėtra
Strateginiai biudžetavimo aspektai
Kraustynės - chaosas ar naujas iššūkis?
Ar franšizė - Jums?
Frančizė
Franšizė - verslo sėkmės klonavimas
Dvylika žingsnių į verslo sėkmę
Pirmasis žingsnis: ar jūs žinote, kas esate?
Antrasis žingsnis: greitas reikalų tvarkymas
Trečiasis žingsnis: netinginiauk!
Ketvirtasis žingsnis: organizuotumo svarba
Penktasis žingsnis: valdyk emocijas!
Šeštasis žingsnis: išmok pasakyti "ne"
Septintasis žingsnis: būk sąžiningas!
Aštuntasis žingsnis: venk nežabotos plėtros
Devintasis žingsnis: nebijok prašyti
Dešimtasis žingsnis: valdyk finansus
Vienuoliktasis žingsnis: suvok rizikos esmę
Dvyliktasis žingsnis: nenuleisk rankų
Verslininkai, sudrebinę pasaulį (1)
Keistuolis su milijardais: Richard Branson
Tu - Lyderis ar Vadybininkas?
Kaip pramušti "stiklines lubas"
Šiuolaikinio vadovo atmintinė
Kaip atsilaikyti prieš gigantus
Pradedančiojo kavinės savininko gidas (1): pradžių pradžia
Pradedančiojo kavinės savininko gidas (2): patalpos
Pradedančiojo kavinės savininko gidas (3): meniu
Pradedančiojo kavinės savininko gidas (4): licencijos
Pradedančiojo kavinės savininko gidas (5): kaip pritraukti lankytojus
Pradedančiojo kavinės savininko gidas (6): darbai ateičiai
Lengvatos kaimo turizmui
Dažniausiai užduodami klausimai apie Žemės ūkio ir kaimo verslo registrą
Kuriam iš sutuoktinių nuosavybės teise priklauso verslas, įmonė?
Kaip pradėti namų verslą
SPA - klestintis verslas
Lietuviai pradeda pelnytis iš "skatinamojo" turizmo
Kaip telefonu nukauti biurokratą
Ir biznyje yra romantikos
"Klajūnas" dirba stabiliai
"Daugiasluoksnė" rinkodara
Kaip gyvena naujieji lenkai?
Kaip apgauti stiuardesę
10 priežasčių, kodėl verta prasidėti su lietuviais
Jūsų privatus verslas
Kaip atsilaikyti prieš gigantus
Naujienos
Baltijos šalių gyventojai labiausiai mėgsta vietinius sūrius
Studentai su bankais jau pasirašė paskolų sutartis
Baikeriai vėl drebins Kauną
Vilniuje varžysis ir drauge "Ale Football Style" šokį šoks 200 jaunųjų futbolininkų
Didžiausio savanorystės renginio metu globojami vaikai susipažins su origamio ir kaligrafijos technikomis
Draudikai be automobilio apžiūros išmokėjo trigubai daugiau žalų
Daugiausia išmokų už eismo įvykius sumokama birželį
Alytus naujo biurų centro laukė 10 metų
Įmonių darbuotojai apdovanojami vis dažniau
"Hansab" apsaugos sistemos drabužių tinkle "Lindex"
daugiau  
© 2001-2012 UAB "Report LT" | Portalą redaguoja: Rūta Trainytė, tel. 8 616 19424, el. paštas redakcija@verslobanga.lt | Reklama "Verslo bangoje" | RSS